Coș

Andrani Home&Office S.R.L. își asumă angajamentul de a proteja și respecta confidențialitatea datelor cu caracter personal. Prezenta Politică de confidențialitate are la bază cadrul legislativ stabilit prin Regulamentul (EU) 2016/679 privind protecția datelor cu caracter personal si libera circulație a acestora, precum și prevederile naționale aplicabile, urmărind asigurarea cerințelor de conformitate prin raportarea la principiile ce guvernează protecția datelor cu caracter personal.

1. Definiții

În cadrul prezentei Politici sunt utilizați termeni având următoarele semnificații:

Date cu caracter personal

Orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă („persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale.

Prelucrare

Orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

Consimțământul persoanei vizate

Orice manifestare de voință liberă, specifică, informată și lipsită de ambiguitate a Persoanei Vizate prin care aceasta acceptă, printr-o declarație sau printr-o acțiune fără echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc să fie prelucrate.

Autoritate de supraveghere

Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

Plaformă online

Paginile de internet dezvoltate în cadrul numelui de domeniu deținut de către Andrani Home&Office S.R.L. - www.andrani.ro.

Cookie-urile

Fișiere text mici stocate pe dispozitivul dumneavoastră (computer, tabletă sau telefon mobil) atunci când vă aflați pe Internet, inclusiv pe website-ul www.andrani.ro..

Retargeting

Activitatea de marketing prin care reclamele afișate clienților sunt personalizate în funcție de interesele lor, de paginile web vizitate, ajutând la îmbunătățirea experienței lor online.

2. Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal

Andrani Home Office S.R.L. prelucrează date cu caracter personal pentru scopurile și în temeiurile legale precizate mai jos:

  • dispozițiilor legale aplicabile privind desfășurarea activității;

  • dispozițiilor legale privind raporturile de muncă;

  • dispozițiilor legale privind raporturile contractuale (colaboratori, parteneri, furnizori, prestatori etc);

  • dispozițiilor legale privind siguranța și securitatea publică;

  • consimțământului liber, informat și expres exprimat.

Andrani Home Office S.R.L. va prelucra datele cu caracter personal până la momentul la care se încheie perioada legală de retenție ori perioada de retenție declarată, după caz, ori până la momentul la care se solicită ștergerea acestora, conform prevederilor legale aplicabile.

Pentru datele cu caracter personal pentru care nu există o perioadă de retenție legal stabilita, Andrani Home&Office S.R.L, declară că perioada proprie de retenție este de 10 ani.

3. Scopul prelucrării datelor cu caracter personal

3.1. Scopul prelucrării: Plasarea unei comenzi pe website-ul www.andrani.ro

  • temeiul juridic al prelucrării: executarea unui contract la care Persoana Vizată este parte (contract de vânzare-cumpărare);

  • categorii de date prelucrate: adresă de facturare, adresă de livrare, produse comandate, data și ora plasării comenzii;

  • durata prelucrării: pe perioada existenței contului (anumite categorii de date pot fi stocate peste această perioadă, respectiv pentru o perioadă de 10 ani începând cu 1 ianuarie a anului următor celui în care a fost emisă factura, pentru facturile emise până la data de 15.01.2023 sau pentru o perioadă de 5 ani începând cu 1 iulie a anului următor celui în care a fost emisă factura, pentru facturile emise după 15.01.2023);

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, societăți de curierat pentru livrarea produselor (nume și prenume, adresă de livrare, număr de telefon).

3.2.  Scopul prelucrării: Emiterea unei facturi ca urmare a unei comenzi plasate pe website-ul www.andrani.ro

  • temeiul juridic al prelucrării: obligație legală (Codul fiscal);

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, adresă de facturare, adresă de livrare, produse comandate, valoare comandă;

  • durata prelucrării: 10 ani începând cu 1 ianuarie a anului următor celui în care a fost emisă factura;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, ANAF, alte autorități publice.

3.3. Scopul prelucrării: Achitarea facturilor emise ca urmare a comenzilor plasate pe website-ul www.andrani.ro

  • temeiul juridic al prelucrării: executarea unui contract la care Persoana Vizată este parte (contract de vânzare-cumpărare);

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, cod IBAN, denumirea băncii ; în cazul plăților efectuate prin Ordin de Plată (OP), Operatorul va prelucra și OP-ul respectiv, care se va transmite pe adresa de email indicată;

  • durata prelucrării: 10 ani de la data efectuării plății;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, bănci, ANAF, alte autorități publice.

Plata online cu cardul poate fi realizată prin intermediul procesatorului de plăți PayU.ro, doar cu carduri ce permit plăți online. Website-ul nostru vă va redirecționa către portalul de plată al procesatorului de plăți. Andrani Home&Offiec nu înregistrează sau stochează nicio informație cu privire la cardul bancar utilizat pentru efectuarea plății. Pentru mai multe informații despre modul în care procesatorii de plăți prelucrează datele cu caracter personal, vă rugăm să accesați https://romania.payu.com/centrul-de-confidentialitate/.

3.4. Scopul prelucrării: Reamintire produse „uitate” în coșul de cumpărături

  • Temeiul juridic al prelucrării: interesul legitim al Operatorului de a reintroduce în stocul de produse disponibile pentru vânzare produsul „rezervat” de client prin plasarea în coșul de cumpărături, dar neachitat;

  • categorii de date prelucrate: nume, prenume, adresă de email, produs „uitat” în coșul de cumpărături;

  • durata prelucrării: pe perioada existenței contului;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software.

3.5. Scopul prelucrării: Livrarea produselor comandate

  • temeiul juridic al prelucrării: executarea unui contract la care Persoana Vizată este parte (contract de vânzare-cumpărare);

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, adresă de livrare, număr de telefon, semnătură de primire;

  • durata prelucrării: 3 ani de la data livrării comenzii;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, societăți de curierat.

3.6. Scopul prelucrării: Acordare garanție produse

  • temeiul juridic al prelucrării: obligație legală (OUG 140/2021);

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, număr și/sau dată factură sau bon fiscal, defect reclamat, observații, data restiturii produsului, data înregistrării solicitării, semnătură;

  • durata prelucrării: pe perioada valabilității garanției produsului;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, autorități publice.

3.7. Scopul prelucrării: Retur produse

  • temeiul juridic al prelucrării: obligație legală;

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, adresă de livrare, adresă de email, număr comandă, număr și dată factură sau bon fiscal, motiv retur (dacă este aplicabil), observații, cont bancar (IBAN), semnătură;

  • durata prelucrării: 10 ani începând cu 1 ianuarie a anului următor celui în care a fost emisă factura;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, bănci, autorități publice.

3.8. Scopul prelucrării: Lista de produse favorite

  • temeiul juridic al prelucrării: consimțământul utilizatorului;

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, adresă de email, număr de telefon, produse favorite;

  • durata prelucrării: Pe durata păstrării produsului în lista de produse favorite. Produsul este eliminat din listă prin acțiunea utilizatorului;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, furnizorul de servicii de transmitere email/sms, agenții media (doar pentru adresa de email și/sau numărul de telefon).

3.9. Scopul prelucrării: Feedback clienți

  • temeiul juridic al prelucrării: interesul legitim al Operatorului de a promova produsele proprii și de a corecta eventualele deficiențe semnalate de client;

  • categorii de date prelucrate: nume și/sau prenume sau pseudonim (nume afișat public), adresă de email, oraș, notă acordată, review. Review-urile publicate, împreună cu numele dumneavoastră și orașul vor fi publicate în cadrul website-ului nostru, pe pagina produsului pentru care a-ți lăsat review-ul respectiv sau, după caz, în cadrul secțiunii Feedback;

  • durata prelucrării: Pe durata existenței produsului în portofoliul Operatorului;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, furnizorul de servicii de transmitere email/sms, agenții media.

3.10. Scopul prelucrării: Feedback cu privire la produsele noastre

  • temeiul juridic al prelucrării: interesul legitim al Operatorului de a își îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite;

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, adresă de email, număr de telefon, produse achiziționate, data efectuării achiziției, număr de comandă;

  • durata prelucrării: Puteți primi un sms sau un email prin care vă rugăm să evaluați experiența dumneavoastră legată de achiziția de produse Andrani Home&Office pentru o perioadă de 6 luni de la data achiziției produselor;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, furnizorul de servicii de transmitere email/sms, agenții media.

3.11. Scopul prelucrării: Transmiterea de informări comerciale (newsletter) cu privire la produsele și serviciile noastre

  • temeiul juridic al prelucrării: consimțământ;

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, adresă de email, interacțiunea destinatarului cu emailul primit (informații cu privire la vizualizarea conținutului emailului, data deschiderii emailului, accesarea oricărui link disponibil în conținutul emailului);

  • durata prelucrării: 10 ani de la data obținerii consimțământului sau până la retragerea acestuia;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software.

3.12. Scopul prelucrării: Marketing online

Andrani Home Office S.R.L. utilizează activitatea de marketing online, pentru a îmbunătăți experiența dumneavoastră pe website-ul nostru și pentru a adapta conținutul paginilor noastre cu cea mai mare acuratețe în raport de interesele dumneavoastră. În desfășurarea acestei activități sunt utilizate module cookies, pixeli de urmărire, și module de social media (Social Plugins). Aceste module urmăresc interesele dumneavoastră de navigare și interacțiunile sociale pe internet, exclusiv pentru a putea să ne îmbunătățim continuu oferta în raport de interesele dumneavoastră. Cu ajutorul micro-targeting-ului (targeting și retargeting), reclame personalizate pot apărea în timpul navigării pe diferite pagini web, ca sugestii de redirectionare către pagini deja vizitate de pe site-ul nostru.

  • temeiul juridic al prelucrării: consimțământ (acordat în cadrul banner-ului de cookies);

  • categorii de date prelucrate: adresă de e-mail, adresa de IP, date despre dispozitivul utilizat, date despre istoricul și obiceiurile de navigare;

  • durata prelucrării: 10 ani de la data obținerii consimțământului sau până la retragerea acestuia;

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, furnizori ale aplicațiilor și funcționalităților utilizate în acest scop.

3.13. Scopul prelucrării: Comunicarea, promovarea și publicitatea produselor și serviciilor prin intermediul platformelor de socializare

Datele personale la care avem acces în situația interacțiunii prin intermediul platformelor sociale sunt generate în principal de către dumneavoastră, atunci când decideți să comunicați cu noi prin intermediul acestora. Utilizarea platformelor sociale de către Andrani Home&Office S.R.L.  se realizează pentru a fi asigurată comunicarea, promovarea și publicitatea privind produsele și serviciile puse la dispoziție.

  • temeiul juridic al prelucrării: interesul legiitim al Operatorului de a a își promova produsele și serviciile.

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, nume de utilizator, ID utilizator aferent platformei, informațiile publice din profilul dumneavoastră (fotografie, oraș, descriere sau preferințe personale, lista de prieteni.

  • durata prelucrării: Pe perioada existenței paginii pe platforma de socializare

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, terți deținători ai respectivelor platforme.

3.14.  Scopul prelucrării: Asigurarea funcționării website-ului și promovarea online prn intermediul cookie-urilor

Utilizarea de cookie-uri este destinată în principal pentru următoarele:

  • Asigurarea unei mai bune funcționări a website-ului;

  • Afișarea corectă a conținutului;

  • Crearea și reținerea datelor dumneavoastră de autentificare, personalizarea interfeței, asigurarea securității site-ul /aplicației împotriva acțiunilor de fraudă sau utilizare ilicită;

  • Crearea de statistici pentru a cunoaște reacțiile utilizatorilor în raport de produsele, serviciile, campaniile, acțiunile desfășurate;

  • Realizarea acțiunilor publicitare pentru a vă transmite reclame în cadrul mediului online pentru produse sau servicii care sunt de interes pentru dumneavoastră;

  • Desfășurarea acțiunilor de publicitate comportamentală online privind distribuirea de informații/reclame în mediul online care poate determina afișarea acestora în cadrul platformelor de socializare/altor platforme online.

  • Pentru informații despre cookie-urile specifice plasate în cadrul website-ului, precum și pentru informații privind posibilitatea de a controla sau dezactiva cookie-urile consultați Politica despre Cookies.

3.15. Scopul prelucrării: Sondaje și studii de piață cu privire la calitatea produselor și serviciilor noastre

  • temeiul juridic al prelucrării: interesul legitim al Operatorului de a își îmbunătăți calitatea produselor și serviciilor oferite

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, număr de telefon, adresă de email, produse achiziționate, data efectuării achiziției, număr de comandă

  • durata prelucrării: Puteți primi un sms sau un email prin care vă rugăm să evaluați experiența dumneavoastră legată de achiziția de produse Andrani Home&Office S.R.L. pentru o perioadă de 6 luni de la data achiziției produselor.

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, furnizorul de servicii de transmitere email/sms, agenții media

3.16. Scopul prelucrării: Organizarea de concursuri, tombole, campanii promoționale

  • temeiul juridic al prelucrării: executarea contractului încheiat prin acceptarea prevederilor regulamentului fiecărei campanii, la momentul înscrierii în cadrul acesteia.

  • categorii de date prelucrate: Nume, prenume, adresă, telefon, adresă de email, vârstă, numele contului din rețeaua de socializare, ID utilizator, data postări, CNP (CNP-ul este solicitat în cazul premiilor a căror valoare depășește 600 de lei).

  • durata prelucrării: Pe întreaga durată de desfășurare a campaniei, astfel cum este aceasta stabilită în regulamentul aferent, precum și 6 luni de la încetarea acestuia; în plus, datele cu caracter personal ale câștigătorilor vor fi prelucrate pentru o perioadă de 10 ani de la 1 ianuarie a anului financiar următor celui în care a fost finalizată campania (pentru toate campaniile încheiate anterior datei de 15 ianuarie 2023) sau, respectiv, pentru o peroadă de 5 ani de la 1 iulie a anului financiar următor celui în care a fost finalizată campania (pentru toate campaniile încheiate după data de 15 ianuarie 2023), în conformitate cu legislația financiar-contabilă.

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, furnizorul de servicii de transmitere email/sms, ANAF, firme de curierat.

3.17. Scopul prelucrării: Soluționarea cererilor, întrebărilor, solicitărilor de orice tip adresate prin intermediul formularului din website/ rețele de socializare

  • temeiul juridic al prelucrării: interesul legitim al Operatorului de a răspunde solicitărilor venite de la clienți.

  • categorii de date prelucrate: Nume, prenume, pseudonim (nume public), număr de telefon, adresă de email, problemă semnalată, nume de utilizator, ID utilizator, datele din profilul public (în cazul solicitărilor primite prin intermediul rețelelor de socializare).

  • durata prelucrării: în funcție de tipul de solicitare primită, termenul de retenție variază.

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, furnizorul de servicii de transmitere email/sms.

3.18. Scopul prelucrării: Furnizarea de răspunsuri la cererile persoanelor vizate

  • temeiul juridic al prelucrării: obligația legală stabilită în sarcina Operatorului de a răspunde cererilor persoanelor vizate privind exercitarea drepturilor acestora prevăzute de Regulamentul general privind protecția datelor.

  • categorii de date prelucrate: nume și prenume, număr de telefon, adresa de email, orice alte date /informații /detalii pe care ni le comunicați în cadrul cererii sau la care avem acces ca urmare a formulării răspunsului către solicitant.

  • durata prelucrării: pe durata sluționării cererii, precum și 3 ani de la data transmiterii răspunsului.

  • destinatari, Persoane împuternicite: Furnizorul de software, firme de curierat/ poștă, furnizorul serviciului de email.

4. Transmiterea datelor cu caracter personal

  • Datele cu caracter personal sunt destinate exclusiv utilizării de către Andrani Home&Office S.R.L., în scopurile menționate mai sus și nu vor fi dezvăluite unei terțe părți cu excepția următoarelor firme:

  • furnizorilor de servicii de curierat;

  • furnizorilor de servicii de plată/bancare;

  • furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;

  • furnizorilor de servicii de cercetare de piață;

  • societăților de asigurare;

  • furnizorilor de servicii IT;

  • furnizori de servicii de creditare.

În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

 

WhatsApp